X Festiwal Kina Amatorskiego i Niezależnego

Przyznam, że z kinem offowym do tej pory miałem niewielki kontakt, choć swego czasu, jeszcze w liceum, śledziłem przebieg festiwalu za pośrednictwem Kocham kino na TVP2. I przyznam, że niektóre produkcje były naprawdę imponujące. Dlatego teraz, po kilku latach, mam zamiar wziąć udział w tym festiwalu - oczywiście na tyle, na ile czas mi pozwoli. Mam jednak ogromną chęć i potrzebę zaznajomienia się z tą niezależną twórczością, bo mam świadomość, że z grona tych właśnie festiwalowych artystów mogą zrodzić się prawdziwe osobistości polskiego kina. I ja chcę być świadkiem ich początków. Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w tym wspaniałym wydarzeniu, dajcie znać, jeśli się wybieracie. Może się spotkamy? Wrocław, Kino Warszawa, 22 - 26 kwietnia 2009.

http://www.kan.art.pl/

Komentarze